Regulamin
Dokładamy wszelkich starań, aby nasza usługa spełniała najwyższe standardy oraz wszystkie Twoje oczekiwania. Przygotowaliśmy więc poniższy Regulamin, dzięki któremu cały proces korzystania z naszej usługi będzie dla Ciebie jasny i przejrzysty.
Szacowany czas lektury regulaminu to 10 minut.
Niniejszy Regulamin określa zasady świadczenia i korzystania z usługi emailo.
Usługa emailo świadczona jest przez Filipa Kłodawskiego prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą Filip Kłodawski Animails, adres prowadzenia działalności gospodarczej: ul. Podkowińskiego 1 lok. 24, 31-321 Kraków, NIP 6572750308.
I DEFINICJE
- Dane osobowe – wszelkie dane osobowe w myśl definicji zawartej w RODO, dotyczące odbiorców newslettera, które to dane Klient przekazuje emailo;
- emailo – podmiot świadczący Usługę;
- Kalkulator Oferty – dostępny jest na stronie www.emailo.pl, po wybraniu przez Klienta interesującego go wariantu oraz modelu świadczenia Usługi Kalkulator Oferty wskazuje cenę Usługi;
- Klient – podmiot, który w ramach prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej decyduje się na skorzystanie z Usługi oferowanej przez emailo;
- Regulamin – niniejszy Regulamin określający zasady świadczenia Usługi oraz prawa i obowiązki Klienta oraz emailo;
- RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych);
- Umowa powierzenia przetwarzania danych osobowych – umowa zawarta pomiędzy Klientem będącym administratorem danych osobowych a emailo, na podstawie której emailo przetwarza dane osobowe powierzone przez Klienta;
- Usługa emailo – usługa świadczona przez emailo opisana w niniejszym Regulaminie, zwana dalej „Usługą”.
II OPIS USŁUGI
- W ramach Usługi emailo przygotowuje, opracowuje i wysyła w imieniu Klienta określoną liczbę newsletterów w danym czasie, w wybranym przez Klienta wariancie.
- Do skorzystania z Usługi wymagane jest posiadanie przez Klienta adresu e-mail oraz karty płatniczej umożliwiającej płatności online.
- Usługa świadczona może być w kilku wariantach i modelach, w zależności od wyboru Klienta. Na stronie głównej emailo www.emailo.pl dostępny jest Kalkulator Oferty, za pomocą którego Klient może poznać wszystkie warianty i modele świadczenia Usługi oraz jej koszt w każdej z wybranych opcji.
- Usługa przeznaczona jest wyłącznie dla tych podmiotów, które wykorzystywać ją będą do celów związanych z prowadzoną przez nich działalnością gospodarczą. Usługa nie jest przeznaczona dla konsumentów.
- Klient może (ale nie musi) określać wytyczne oraz zgłaszać sugestie co do treści i zawartości newslettera. Zabronione jest przekazywanie wszelkich treści o charakterze bezprawnym.
- Jeżeli Klient nie przekaże żadnych wytycznych ani sugestii w zakresie treści newslettera, emailo przygotuje newsletter samodzielnie, w oparciu o znajomość rynku e-commerce, bieżących trendów i wydarzeń, kalendarza świąt oraz aktualnych promocji, wybranych produktów i tekstów ze strony internetowej Klienta. W każdym przypadku (niezależnie od tego, czy Klient przekazał wytyczne oraz sugestie czy też nie) emailo prześle Klientowi newsletter do akceptacji i wyśle go dopiero po uzyskaniu takiej akceptacji od Klienta.
- Klient może wybrać następujące warianty dotyczące częstotliwości wysyłki newsletterów (ujęte również w Kalkulatorze Oferty):
a) 1 newsletter w ciągu dwóch tygodni;
b) 1 newsletter w tygodniu;
c) 2 newslettery w tygodniu;
d) 3 newslettery w tygodniu. - Wysyłka newsletterów możliwa jest w dwóch modelach, w zależności od wyboru dokonanego przez Klienta:
a) model 1 – Klient udostępnia emailo dane do logowania przypisane do swojego konta w narzędziu/systemie do wysyłki newsletterów. emailo, korzystając z danych dostarczonych przez Klienta, samodzielnie dokonuje wysyłki newsletterów z konta należącego do Klienta.
b) model 2 – emailo zapewnia narzędzie do wysyłki newsletterów i samodzielnie, zakładając Klientowi osobne konto w tym narzędziu, dokonuje wysyłki newsletterów w imieniu Klienta. - W przypadku wyboru przez Klienta modelu wysyłki nr 1:
a) Klient oświadcza, iż ma zawartą odpowiednią umowę (w tym umowę powierzenia przetwarzania danych osobowych) z dostawcą systemu/narzędzia do wysyłki newsletterów, umowa ta obowiązuje i nie istnieją żadne okoliczności uniemożliwiające lub utrudniające dokonywanie wysyłek newsletterów za pomocą ww. systemu/narzędzia;
b) Klient, przed dokonaniem pierwszej wysyłki newsletterów przez emailo, dostarczy emailo dane do logowania przypisane do swojego konta w narzędziu/systemie do wysyłki newsletterów. Dostarczenie przez Klienta danych do logowania jest niezbędne do rozpoczęcia świadczenia przez emailo Usługi, a bez dostarczenia tych danych Usługa w wybranym modelu nie może być świadczona. W przypadku niedostarczenia lub nieterminowego dostarczenia danych do logowania emailo nie ponosi żadnej odpowiedzialności za powstałe z tego tytułu szkody;
c) Klient we własnym zakresie ponosi wszelkie koszty związane z wysyłką newsletterów za pomocą ww. systemu/narzędzia;
d) W przypadku naruszenia przez Klienta umowy z dostawcą systemu/narzędzia do wysyłki newsletterów (w tym niedokonania płatności) skutkującego niemożliwością wysyłania newsletterów, emailo nie ponosi żadnej odpowiedzialności z tytułu niezrealizowania usługi. Ponadto, w przypadku przygotowania newslettera przez emailo i niemożności wysłania go właśnie na skutek ww. naruszenia dokonanego przez Klienta, emailo należy się wynagrodzenie za przygotowanie newslettera zgodne z wariantem wybranym przez Klienta. - W przypadku wyboru przez Klienta modelu wysyłki nr 2:
a) emailo zapewnia narzędzie do wysyłki newsletterów;
b) emailo samodzielnie zakłada konto w ww. narzędziu w celu wysyłki newsletterów w imieniu Klienta;
c) Konto w ww. narzędziu przypisane może być tylko do jednego Klienta;
d) Klient, przed dokonaniem pierwszej wysyłki newsletterów przez emailo, dostarczy emailo adres e-mail nadawcy newslettera (istniejący adres e-mail);
e) Klient będzie musiał potwierdzić istnienie adresu e-mail poprzez kliknięcie w wysłany na ten adres link aktywacyjny.Dostarczenie przez Klienta ww. danych jest niezbędne do rozpoczęcia świadczenia przez emailo Usługi, a bez dostarczenia tych danych Usługa w wybranym modelu nie może być świadczona;
f) Wynagrodzenie należne emailo zawiera już wszystkie opłaty z tytułu korzystania z narzędzia do wysyłki newsletterów, z zastrzeżeniem pkt 10 lit. g) poniżej;
g) W przypadku wysyłki newslettera do liczby odbiorców przekraczającej 20 000 adresatów, Klient powinien skontaktować się z emalio w celu ustalenia wynagrodzenia;
h) Dostęp do konta w ww. narzędziu posiada emailo. emailo po zakończeniu świadczenia Usługi na rzecz Klienta przekaże Klientowi jednorazowy dostęp do konta w celu wyeksportowania bazy danych Klienta.
III. ZAWARCIE UMOWY I ŚWIADCZENIE USŁUGI
- Klient zawiera umowę z emailo poprzez wybranie interesującego go wariantu i modelu usługi oraz kliknięcie w przycisk „Dodaj do koszyka”. Jednocześnie Klient podaje swój adres e-mail, imię i nazwisko osoby do kontaktu oraz numer NIP podmiotu, dla którego świadczona będzie usługa.
- Klient dokonuje opłaty zgodnie z cennikiem wskazanym w Kalkulatorze Oferty.
- Dokonanie płatności następuje za pomocą systemu PayU przy użyciu karty płatniczej umożliwiającej płatności online.
- Klient, zawierając umowę, wyraża zgodę na cykliczne (cotygodniowe) obciążanie podanego przez siebie rachunku karty płatniczej, zgodnie z Cennikiem Oferty.
- Płatności dokonywane są z góry w rozliczeniu tygodniowym. Brak płatności za kolejny tydzień jest równoznaczny z tym, iż w nieopłaconym tygodniu emailo nie będzie świadczyć Usługi na rzecz Klienta.
- emailo zaczyna świadczyć usługę niezwłocznie po zakupie Usługi przez Klienta i podpisaniu przez strony Umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych.
- emailo będzie wystawiać co miesiąc na rzecz Klienta faktury VAT z tytułu realizacji Usługi. Faktury VAT wysyłane będą na adres mailowy podany przez Klienta przy wyborze wariantu i modelu Usługi, na co Klient wyraża zgodę. Klient w każdej chwili może zmienić podany adres mailowy, niezwłocznie informując o tym emailo.
- Klienta obowiązuje cennik Usługi zamieszczony w Kalkulatorze Oferty. Wszystkie podane tam ceny są cenami netto i zostaną powiększone o należny zgodnie z obowiązującymi przepisami podatek VAT.
- Po upływie 3 nieprzerwanych miesięcy współpracy cena netto Usługi zostanie pomniejszona o 5%. Po upływie 3 kolejnych nieprzerwanych miesięcy współpracy cena netto Usługi zostanie pomniejszona o kolejne 5% w stosunku do początkowej ceny Usługi (co łącznie da rabat 10% w stosunku do początkowej ceny Usługi).
- Kontakt z emailo możliwy jest w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 9 do 17.
- Klient dokonując opłaty z tytułu usługi zobowiązuje się do przestrzegania niniejszego Regulaminu i Polityki Prywatności zamieszczonej na stronie www.emailo.pl.
- W przypadku nieuiszczenia przez Klienta płatności za kolejny tydzień świadczenia Usługi przyjmuje się, iż Klient zrezygnował z dalszego korzystania z Usługi.
IV. NEWSLETTER
- Wszelkie treści zawarte w newsletterze muszą być zgodne z prawem i nie mogą naruszać praw osób trzecich. emailo zastrzega sobie prawo do odmowy przygotowania newslettera w przypadku, gdy sugestie Klienta co do jego treści są niezgodne z prawem lub naruszają prawa osób trzecich.
- emailo przygotowuje newslettery m. in. w oparciu o informacje zawarte na stronie www Klienta (o ile Klient posiada stronę www). W przypadku, gdy informacje zawarte na stronie www Klienta są nieprawdziwe lub nieaktualne a Klient nie poinformuje o tym emailo, emailo nie ponosi odpowiedzialności z tytułu przygotowania na podstawie ww. informacji newslettera.
- emailo zastrzega sobie prawo do umieszczenia, w celach promocyjnych, na stronie internetowej www.emailo.pl oraz na profilu facebook.com/emailo.agency miniaturki newsletterów wykonanych dla Klienta. Emailo przed zamieszczeniem miniaturki poinformuje Klienta, który newsletter wybrał do umieszczenia. Jeżeli Klient nie wyrazi zgody na newsletter wskazany przez emailo, newsletter zamieszczony zostanie bez elementów umożliwiających identyfikację Klienta.
- emailo będzie wysyłać w imieniu Klienta newslettery dotyczące tylko i wyłącznie prowadzonej przez Klienta działalności gospodarczej, które to newslettery zostały wcześniej przez Klienta zaakceptowane.
V. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
- emailo dokłada wszelkich starań, aby jak najlepiej chronić powierzone dane osobowe.
- Klient, decydując się na korzystanie z Usługi, powierza emailo przetwarzanie danych osobowych potrzebnych do świadczenia Usługi. W związku z tym emailo z każdym Klientem zawiera Umowę powierzenia przetwarzania danych osobowych, zwaną dalej „Umową powierzenia”.
- emailo przetwarza dane osobowe zgodnie z zasadami opisanymi w Polityce prywatności oraz Umowie powierzenia zawartej z Klientem.
- Zawarcie Umowy powierzenia następuje niezwłocznie po zawarciu przez Klienta umowy z emailo dot. świadczenia Usługi. Emailo kontaktuje się z Klientem w celu zawarcia Umowy powierzenia.
- Zawarcie Umowy powierzenia jest konieczne, aby emailo mógł rozpocząć świadczenie Usługi na rzecz Klienta.
- Przetwarzanie przez emailo powierzonych danych osobowych następuje w ramach wynagrodzenia z tytułu świadczonej Usługi.
VI. REZYGNACJA Z USŁUGI
- Klient może w każdej chwili zrezygnować ze świadczonej Usługi bez podawania przyczyny. Aby tego dokonać, Klient powinien poinformować emailo drogą mailową lub telefonicznie o rezygnacji wskazując datę rezygnacji.
- Jeżeli Klient rezygnuje ze świadczenia usługi za okres, który już opłacił, nie jest uprawniony do żądania zwrotu uiszczonej opłaty. emailo pozostaje w gotowości do świadczenia Usługi przez okres opłacony przez Klienta.
- Wznowienie świadczenia usługi nastąpi niezwłocznie po wyrażeniu takiej woli przez Klienta.
- emailo może zrezygnować ze świadczenia Usługi na rzecz Klienta w każdym czasie bez podania przyczyny. Jeżeli emailo zrezygnuje ze świadczenia Usługi za okres opłacony już przez Klienta, emailo zwróci Klientowi niewykorzystaną opłatę w terminie 7 dni od rezygnacji.
- W przypadku zakończenia współpracy z Klientem w modelu 2, emailo zapewni Klientowi dostęp do konta zgodnie z zasadami opisanymi w dziale II pkt 10 lit. h), a następnie, zapewniając najwyższe standardy ochrony danych osobowych, usunie konto z systemu wraz z wszystkimi danymi na nim zgromadzonymi.
VII. KOMUNIKACJA, ZMIANY
- Komunikacja pomiędzy Klientem a emailo odbywa się drogą mailową oraz telefoniczną. Wszelkie oświadczenia skierowane do drugiej strony mogą być składane drogą mailową. Dane kontaktowe dla emailo są następujące: kontakt@emailo.pl, nr tel. 506818812.
- Klient zobowiązuje się do niezwłocznego powiadomienia emailo o zmianie adresu mailowego oraz – jeżeli strony kontaktują się również telefonicznie – o zmianie numeru telefonu.
- emailo zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu oraz Polityki Prywatności w każdym czasie. emailo powiadomi Klienta o zmianie Regulaminu lub Polityki prywatności na 14 dni przed ich wejściem w życie poprzez zamieszczenie nowego Regulaminu lub Polityki Prywatności na stronie www.emailo.pl oraz wysyłając Regulamin na adres mailowy Klienta.
- emailo zastrzega sobie prawo do zmiany cennika zamieszczonego w Kalkulatorze Oferty. W przypadku dokonania zmiany cennika emailo poinformuje o tym fakcie Klienta z co najmniej 28-dniowym wyprzedzeniem. Klient, w przypadku niezaakceptowania nowego cennika, może zrezygnować z Usługi w każdym czasie, zgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu dotyczącymi rezygnacji z Usługi.
VIII ODPOWIEDZIALNOŚĆ
- emailo nie ponosi odpowiedzialności za szkody, w tym za utracone korzyści, powstałe w następstwie:
a) Niedostarczenia lub dostarczenia po terminie przez Klienta informacji niezbędnych do wysyłki newslettera;
b) Niedokonania przez Klienta akceptacji newslettera w terminie;
c) Niezawarcia przez Klienta Umowy powierzenia przetwarzania danych;
d) Wszelkich nieprawidłowości i naruszeń prawa dokonanych przez Klienta w zakresie danych osobowych powierzonych do przetwarzania emailo, co do których danych Klient jest ich Administratorem w rozumieniu RODO;
e) Siły wyższej;
f) Awarii powstałej z przyczyn leżących po stronie dostawców Internetu;
g) Niezastosowania się przez Klienta do Regulaminu lub Umowy powierzenia przetwarzania danych;
h) Zmian w przepisach prawa. - Klient zwalnia emailo z odpowiedzialności związanej z roszczeniami i zarzutami zgłaszanymi przez osoby trzecie i dotyczącymi korzystania przez Klienta z Usługi.
- Do kwestii nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają przepisy powszechnie obowiązującego prawa polskiego.
- Sądem rozstrzygającym spory między Stronami powstałe w związku ze świadczoną Usługą jest sąd właściwy miejscowo dla emailo.
- Regulamin w niniejszej wersji obowiązuje od dnia 19.02.2020 i jest dostępny na stronie www.emailo.pl/regulamin.